slide show

Galaxies

 
Galaxer i pastellversionen som jag älskar att måla, gjorde dom i söndags! Tutorial från förut finns här.
Natalie Honkonen

Super finaa!

snyggt

carro

Snyggt!!!

Linnéa

Sååå härliga naglar <3

Alice

Sjukt snyggt!!

Netti Starby

Åh vad snyggt det blev! Kram

NICOLE

Vad fint :)

Terese

Men alltså, älskar denna!

sv: Tack fina du! :)
Kram

Pälsbloggaren

Super fint!

Daniella

De är jättefina :D

Frida

Så snyggt , riktigt vintermotiv :)

Sandra

Riktigt snyggt!

Pernilla Johansson

Älskar galaxy... snygt i pastell, har inte vågat mig på att göra det i ljusare färger, kanske skulle göra det någongång.

ERCI

Gud vad snyggt!!

Emma Engström

Åh, supersnyggt! :)

Henrietta Nylund

Såå fint!

Åh så snygg färg!
Gillar den skarpt, ska se om hon som fixar mina naglar har något liknade inför nästa fredag när jag ska dit :).

Lis Mari

Jättetjusigt! Jag fattar inte hur det ens går!

Jeanette

Så fina naglar :) Älskar färgerna

Jessica

Så snygga :)

ISABELLA

Åh superfin färg! :)

Helen

Åh dom där va riktigt fina :)

Sofia

underbaraaaaaa!

Anna

Åh så fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: