slide show

Pastel galaxies

Nagellack jag använt är 1. models own - blueberry muffin, 2. china glaze - friends forever, right? 3. china glaze - spring in my step 4. essie - splash of grenadine 5. china glaze - boho blues 6. china glaze - in a lily bit 7. china glaze - fairydust, top coat från seche vite och sen hade jag även ett vitt nagellack från china glaze runt kanterna på vissa ställen. Det glansiga runt om naglarna är isadoras 'peel of base' anledningen till att jag har den på huden är för att det ska bli lättare att ta bort nagellacket som kommer utanför.
 
Jag älskar ju att måla galaxer på naglarna så igår fick det bli pastellversionen igen! ♥
rememberthiis.blogg.se

Fina!

Linnéa

Så himla fina <3

Karin Lygnersjö

Så otroligt fint! Önskar jag också var bra på såntdär :)

Emma @the Nailpolish Saga

Asså ÅÅÅH! Så himla fint!!

Btw, har du tips på hur man rengör penseln? Min blev alldeles spretig efteråt :O

Svar: jag blöter en pad med brush cleaner och rengör penseln i det :)
Julia

Ida Lindborg ♡

Åh så vackra :D

Beatrice Johansson

Tycker det är superbra när du har med en liten tutorial på hur du gör steg för steg:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

milina.blogg.se

Riktigt snyggt! Älskar pastellfärger :)

Alicia - Alicia And Stuff

Så fina!

tommy

vad fint

Jessica Antemyr

Så snygga, och så roligt med steg för steg :)

ɑ n n i k ɑ

Sjukt snygga naglar :D

ida

Vad duktig du är!:)

Celine

Så himla snyggt alltså! Hur mycket kostade din "nagelpenna" eller vad det nu heter haha? :)

Svar: tack, jag vet inte exakt men typ 70-80 kr+frakt från USA :)
Julia

Life of Johanna

JJätte snyggt!

Pernilla Johansson

De är supersnygga.

Svar: tack :)
Julia

sarah

Åh fina naglar :)

Malin Wederberg

Så fint :D

maria at inredningsvis

DUBBELWOW vilket snyggt lack älskar glitter:) hoppas ni haft en mysig helg med mycket sol


Ny post..8 påskpynt som räddar påskstressen:)

Jag önskar dig en härlig ny vårvecka.

LOVE Maria at inredningsvis – inredning it’s, Swedish for decor :)

anneli

Du får komma hem till mig en gång i veckan och göra mina naglar om du vill, hehe ;)

Fani

Åh, de här gillade jag massor :) Superfina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: