slide show

New York - del 8

Inledde dagen med lite shopping innan det var dags för äventyr.
Manhattan bridge.
Brooklyn bridge.
I mysiga brooklyn.
Netti Starby

Jättefina bilder :-D Kramis

Henrik Olsson

Det hade varit så häftigt att kunna besöka New York någon gång! :)

Flisan

sv: ja verkligen, tack!

härliga bilder :D

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Så härligt 😍.
Svar; tusen tack 🌸

Julia%20Svensson

Åh så fina bilder!!

Linnea

Wow, såååå grymma bilder <3

Julia Johansson

Så himla fina bilder :)

emelie

åh vad jag saknar new york! !!!

Svar: jag med! :)
Julia

NICOLE

Måste verkligen fara dit! =)

ajlimullersandvik.blogg.se

Wow, det ser underbart ut :D Jag vill vara där!

MALIN

Älskar denna staden! Såååå så fina bilder! Kram

Kattis

Grymt härliga bilder!:D

Pernilla%20Johansson

Fina bilder har du tagit...

Frida

Det var riktigt härligt :) Fina bilder, New York är verkligen så fint

Svar: tack, ja NYC är en jättefin stad :)
Julia

Anita

Fint :D

Amanda

Gud så fint!

Jeanette

Så himla härliga bilder :)

Celine

Du får mig typ att vilja gråta, som jag saknar den staden alltså <33

Svar: jaaa jag med, bästa staden! <3
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: