slide show

New York shopping - del 6

Köpte lite souvenirer också för det är ju kul att ha. Har köpt flera I♥NY tröjor tidigare som jag alltid på nåt sätt lyckats slarva bort, får se hur länge jag kan få behålla den här t-shirten haha.. använder den som sov tröja iallafall.
Sen köpte jag en cola flaska, inte på grund av innehållet utan jag tyckte bara förpackningen var så fin haha, är det bara jag som gör sånt? Så nu står den här hemma på fönsterbräden hehe.
Självklart köpte jag även en liten dekoration när vi var uppe i world trade center, jag älskar att köpa saker från turistattraktioner som t.ex empire state building, eiffeltornet osv. Inte för att kvalitén är nåt att ha men jag tycker det känns lite extra kul när den kommer från ett ställe jag är speciellt för mig.
Henrik Olsson

Souvenirer är aldrig fel :)

Netti Starby

Men åh vilken snygg colaflaska! :-D Kramis

AMANDA

Älskar dekorationen!

Julia%20Svensson

Åh så fina saker!

Frida

Vilka fina saker :)

Julia Persson

Så fina saker!

J

Fina saker!!

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Kul med dekorationer :)

Tilda Barkselius

Jag sover också i min I <3 NY tröja, dock har jag fått min från morfar men den är bäst att sova i :)

VERONICA - fashionblog

Håller så med om det sistnämnda, så sant och så mysigt tycker jag!! :)

Linnéa

Härliga inköp :)

Sanna

Älskar NY!!!

Julia Johansson

Fina grejer :)

Sandra SG

så fina grejer du köpt! :D

MALIN

En sådan tröja är ett måste att köpa i NY! Kram

Jeanette

Den där coca cola flaskan var faktiskt riktigt häftig :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag köper OFTA saker baserat på snygga förpackningar ;P

NICOLE

KLart det sak inhandlas souvenirer :)

Jenny

alltså jag är likadan med colaflaskor, och min pappa brukar köpa med en flaska från varje land han är i för att jag ska kunna få smaka på hur dom smakar i det landet... hahah så beroende av cola!

N a t h a l i e

Vilken härlig och snygg shopping :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: