slide show

naailsbyjulia @ instagram

 
 
naailsbyjulia @ instagram
 
Lite fler naglar som ni inte sett än, bilderna kommer upp på instagram också och vissa finns redan där så där kan ni läsa mer om vilka produkter jag använt. Igår målade jag mina första julnaglar också, vet inte om det är för tidigt än? Ville iallafall börja i tid för har så mycket juldekorationer så om jag inte börjar nu kommer jag inte hinna använda allt haha. Sen vill jag bara påminna er igen om beauty boulevard awards där jag är nominerad som årets nagelblogg, vill ni slänga in en röst på mig kan ni göra det här, tack. ♥
Anita

Så fint :D

Hannah Margreta

Alltså, gud vilka snygga naglar!

Jenny

åh så fina! nej men inte alls för tidigt, vi går ju snart in i december :D

Julia Johansson

Älskar julnaglarna : D

Julia Svensson

Sjukt fina!!

Linnea

Underbara julnaglar <3

MALIN

Älskar dom två sista naglarna! Kram

Netti Starby

Jag älskar dina grymma naglar och du är så himla duktig! Kramis

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Åh älskar julnaglarna :D

Miss Tosse Queen

Riktigt fräcka :D

sara

vad roligt med riktiga julnaglar! :)

Dixi Wonderland

Riktigt fint :D

Kattis

Så fina! Vilket tålamod du lär ha!☺

Pauline Hurtig

tycker det är så fint med målade naglar men gör det aldrig eftersom de nöts bort så fort :(

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag startar julmyset först 27 november, första advent, men ÄLSKAR att du och flera andra tjuvstartat lite. Då känns det som att jag också har julpepp ^^

Henrietta

Så fina allihop!

Isabella

åh vad fina!

Mischievous

Tack så mkt :) ååh fina naglar som alltid! Gillar verkligen de två första ,superfina!

H

Men wow vad fint, jag röstar på dig :) Kram

Sofija

Snygga!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: