slide show

New York - del 9

Framme i brooklyn och njöt av den fina utsikten mot manhattan med brooklyn bridge.
Sen delade vi på lite mat från shake shack, alltså sååå gott! Maten görs på beställning så den är alldeles nygjord och påminner lite om max hamburgare. Brukar dock alltid vara världens kö dit men vi behövde inte vänta så länge så det var skönt. Jag drack en chokladmilkshake till också, suuupergod.
Så fint. ♥
Sen åt vi lite glass på brooklyn ice cream factory innan vi började gå tillbaks till manhattan igen, mums! Kan inte fatta att vi gick hela vägen till brooklyn från times square och sen tillbaks haha, men jag älskar att gå i NYC för det finns så himla mycket att se som man inte hade sett annars.

Såklart gick vi över brooklyn bridge när vi skulle tillbaks igen. Så fin bro. ♥
Karin

Åhh, så mysigt! Hur lång tid tog det att gå över bron? :)

Svar: typ 30 min kanske :)
Julia

Netti Starby

Så underbara bilder och där vill jag befinna mig just nu :-D Kramis

Anonym

så fina bilder ! :)

Svar: tack! :)
Julia

Tilda Barkselius

Men så fina bilder!

Henrietta

Ååh vill också besöka NY!

Julia Johansson

Maten såg supergod ut!! :D

Linnea

Wohoo, så fantastiska bilder alltså <3

Julia Svensson

Så sjukt fina bilder!!

Henrik Olsson

Det är en mäktig stad! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Det där ser ju tuuusen gånger godare ut än maxburgare, är inte så förtjust i dem ^^

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Så härligt :)
Svar; visst blev det bra? Älskar färgkombon av rosa, vitt och silver 😍

Pernilla Johansson

Fina bilder på en fin stad och bro

MALIN

Maten ser såååå god ut! Älskar Shake shack! Kram

Anonym

Sv: tkr det är lite överskattat men man ska ju iaf ha besökt new york en gång i livet hehe ;P

Härliga Bilder :D

Kattis

Vilka härliga bilder...man blir riktigt sugen på att åka dit!☺

Pauline Hurtig

men så underbara bilder!

NICOLE

Förstår att du gillar att gå där, på så sätt får man ju se så himla mycket :) Det brukar jag också göra när jag reser :)

Mischievous

Visst :) såå fina bilder, älskar verkligen NY :)

Amanda

Va gott det där såg ut!

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh vad härligt! Massa härliga bilder! :)

Svar: ja jättehärligt var det, tack :)
Julia

Josefin

Så underbart med NY!

Isabella

vilka härliga bilder!

Amanda Jona [SPONTAN]

Underbara bilder :)

Celine

Alltså åååååh vill tillbaka! Så härliga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: