slide show

Mer halloween naglar

 
naailsbyjulia @ instagram
Lite mer halloween naglar som jag gjort! Inget big fan av dom röd/svarta med fladdermössen och katten men dom fick vara med ändå.
Netti Starby

Verkligen as coola! :-D Kramis

Celine

Men åååååh så snygga! Önskar att jag kunde göra sånna till halloween!

Henrik Olsson

Vad häftigt! :)

Anita

Häftigt :D

Tilda Barkselius

Men gud så duktig du är!!!

Zyllah

Gud vad coolt, om man ändå kunde göra något liknande. Jag har en fruktansvärd ovana när det kommer till mina naglar så jag målar aldrig dem. <3

NICOLE

roligt att göra designs efter tema :)

AMANDA

Dom svarta/röda var mina fsvoriter men alla var sååå snygga!

Julia Svensson

Åh gud så fina!!

MALIN

Älskar verkligen dom tredje! Kram

Jenny

alltså åh, så glad att jag hittade din blogg igen! du är så himla duktig :)

Svar: Tack, vad roligt :)
Julia

Julia Johansson

Så himla fina :)

Linnéa

Dom var riktigt snygga dom <3

Frida

Jättefina, den med katten var ju hur fin som helst :)

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Så snygga 😍

annelie

coolt!

Flisan

sv: ja eller hur :)

men gud så snygga naglar :D

Elsa

Wow vad snygga! :)

Svar: Tack :)!
Julia

N a t h a l i e

Såå fina! Grymt duktig :)

Frida

Ja det var riktigt härligt :)
Men snygga!! Duktig du är

radhuslivet.se

Men vad coooolt 😍

Anneli

Skojar du eller, de vart ju skitfina. Jag gillade skarpt dem röda :)

Svar: Tack! :)
Julia

Amanda Jönsson

Åh men va coola!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: