slide show

New York - del 10

Lite fler bilder från våran dag i brooklyn, här är vi på väg tillbaks till manhattan och gick självklart över brooklyn bridge som ni såg mycket av i förra NYC inlägget.
Kvällen såg ut som alla andra våra kvällar i NYC, mat och lite shopping alltså. ♥ verkligen älskar NY på kvällarna, det är en sån härlig stämning på något sätt och staden är så fin när allt är upplyst.
Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Så himla mysig stad! 🌃.

Svar; nä ibland kan det vara skönt att få frågan också om man vill träffas och umgås!

Netti Starby

Jag säger WOW till alla bilder :-D Kramis

Svar: haha tack, kram :)
Julia

NICOLE

Så mäktigt :) Måste verkligen besöka New York :) hur många timmar tar det med flyg ca? =)

MALIN

Vill sååå gärna tillbaka till denna staden! Otroligt underbar! Kram

Svar: jaa jag med, verkligen underbar! :) kram
Julia

Dixi Wonderland

En vacker dag ska jag också resa dit :)

Pauline Hurtig

så fina bilder!

Julia Svensson

Såå himla fina bilder!!

Frida

Ja riktigt nice :)
Sist jag va i New York var förra vintern, var där och julshoppade innan jag och min pojkvän åkte vidare till Costa Rica :)

Svar: åh vad roligt att julshoppa där :)
Julia

Henrietta

Alltså wow, det verkar som en helt otrolig stad!

Amanda

Gud va fint!

ajlimullersandvik.blogg.se

det verkar ju dunderhärligt! <33 undra om det är mycket uppror nu?

Svar: det var det verkligen! :) ja det verkar så..
Julia

sara

Gud så kul med new york :)

Jenny

åh man blir ju så sugen på att åka dit när man ser bilderna i dessa inlägg!

Linnea

Så härliga bilder :p

Julia Johansson

Superfina bilder! :)

Pernilla Johansson

Fina bilder du har tagit.

Kattis

Härliga bilder...gillar verkligen dessa inlägg!:)

Flisan

sv: jamen eller hur!

jätte härliga bilder :)

Tilda Barkselius

Så fina bilder!

NICOLE

Hoppas din vecka börjat bra :)

Sanya

Wow vilken upplevelse! Drömmer om att åka till NY någon gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: