slide show

#tbt Andorra

Jag kom på när jag höll med andra delen av min årsresumé att jag har glömt att lägga upp massor med bilder från när jag var i spanien med service&co i våras haha, jag la ju upp bilder från barcelona som ni sett men sen var vi även i andorras huvudstad för en heldagutflykt.
 
Jättemysig stad och billigare shopping hihi eftersom det är typ taxfree priser där. Tyvärr är dom flesta bilderna tagna från ett bussfönster så har inte jättemycket bilder men här är några iallafall!
 
Älskar att hela centrum är omgivet av höga berg, så mysigt på något sätt.
Anonym

ser verkligen jätte fint ut på bilderna:)

Frida

Åh så mysigt, härliga bilder :)

Sandra SG

wow vackert ställe! :D

sv: vad kul att du håller med mig! :D

Flisan

sv: då har du missat nåt hehe :p

härliga bilder :D

Junitjej

Vilka vackra bilder!

Henrietta

Åh vad härligt!

Henrik Olsson

Vilka härliga bilder! :)

Netti Starby

Vad kul att det var billigare att shoppa där :-D Kramis

MALIN

Heeeelt underbara bilder :) Kram

Linnéa

Guuuud så härliga soliga bilder <3

Julia Svensson

Åh så himla fina bilder!

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vilka vackra vyer :)

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Ser jättehärligt ut ☺️🌸

annelie

åh va kul !

Amanda Jönsson

Åh så mycket fina bilder!

Julia Johansson

Vilka vackra berg!

ajlimullersandvik.blogg.se

Gud vad himla tjusigt! Jag är avundsjuk :-)

Pauline Hurtig

härliga bilder!

Linnéa - The Hungry Gosling

Det ser verkligen ut som en fin plats! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: