slide show

New York - del 11

Det här var våran sista heldag och vi började med en shoppingrunda på fifth avenue och fortsatte sen mot grand central terminal och sen förbi chrysler building.
Vacka chrysler building, som jag sagt flera gånger är det här min favorit byggnad of all times.
Sen satte vi oss ner ett tag och chillade. Köpte en cola mest för att förpackningen var så fin.
Vi åt middag på fridays och jag tog kyckling och till det en redbull slush, så gott!
Jag vet inte om ni läste det men det stod iallafall rätt stora rubriker om det i aftonbladet osv men den här kvällen så detonerade en bomb i NYC och ca 30 personer skadades, dom hittade en till bomb senare i en papperskorg men den detonerade aldrig som tur var. Även om vi inte var just där så har vi ändå rört oss i närheten (det hände i stadsdelen chelsea) flera gånger så vi har haft riktigt tur men det var väldigt obehagligt och det var sirener, helikoptrar osv överallt. Det var rätt skönt faktiskt att åka hem dagen efter det hände!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: