slide show

naailsbyjulia @ instagram

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Lite mer naglar som jag gjort som jag inte hunnit visa upp här än! Om ni vill rösta på mig som årets nagelblogg i beauty boulevard award så kan ni göra det här, jättetacksam för alla era röster. ♥
Jenny

åh om rosa med snöflingor var ju bara för fina :)

Netti Starby

Så sjukt snyggt och jag har röstat på dig! :-D Kramis

Svar: tack! :)
Julia

Pauline Hurtig

snyggt!

Flisan

sv: ja :)

men åh va snygga :D

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Åh så snygga de rosa med snöflingor var 😍❄️

så fina

Julia Johansson

Såå fina! du är så duktig :)

MALIN

Du är verkligen såååå duktig! Kram

Kattis

Första är min favorit!☺ röstat på dig och hoppas du vinner!

Svar: tack så mkt :)
Julia

NICOLE

Tyckte verkligen om de första :) Så fint med matta vinröda naglar :) Det kanske jag skulle köra på idag!

Jeanette

Så himla fina naglar! :) Gillar speciellt vinter naglarna längst ner, galet fina :)

Dixi Wonderland

wow så fint :D

Svar: tack :)!
Julia

Johanna

riktigt snygga naglar!

Frida

Ja riktitg gott :9 Du är så duktig med att fixa naglarna! Superfint

Svar: tack :) :)
Julia

Henrietta

Du gör så otroligt fina naglar!

Svar: tack! :)
Julia

Men vad duktig du är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: