slide show

Årsresumé del 3 | maj & juni

Maj:
Kom hem från spanien till ett somrigt sverige, åh saknar redan sommaren haha. Har så mycket bilder från service&co att visa (som jag fortfarande inte gjort haha) men får se om jag väljer att publicera dom här eller inte, ni har sett några iallafall. På flygplatsen i barcelona köpte jag en juicy couture parfym som luktar underbart, använder den typ varje dag. Målade (lite) naglar och njöt av sommaren.
 
Juni:
Fortsatte att njuta av sommaren i juni för tydligen hade vi fint väder då, kommer inte ihåg så mycket av det för började jobba då igen men lite hann jag vara ute iallafall! Fotade lite outfitbilder, firade midsommar, gjorde naglar, färgade håret ljusare osv, juni var en bra månad.
 
MALIN

Jättekul med en tillbakablick :) Kram

Netti Starby

Kul med tillbakablickar :-D Kramis

Amanda

Den där parfymen vill jag också ha, luktar såå gott!

Tilda Barkselius

Hilma kul att få se :)

Linnea

Sååå underbara bilder <3

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Så roligt med dessa årsresuméer :D

Svar; ja riktigt obehagligt och inget roligt uppvaknande :(

NICOLE

Du verkar ha haft det bra :) Kul med Spanien :D

Julia Svensson

Såå kul att läsa!

Julia Johansson

så fina bilder och härligt inlägg : )

Amanda Jona [SPONTAN]

Så många härliga bilder!

Kattis

Roligt att läsa och se lite bilder!☺ vad tyckte du om spanien?

Svar: vad kul att du tycker det :) jag gillar spanien mycket, fint och trevliga människor!
Julia

Dixi Wonderland

Så många fina bilder :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: