slide show

Månadens design - oktober

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Lite naglar från oktober, vilken är eran favvis? När vi ändå snackar naglar så upptäckte jag att jag är nominerad som årets nagelblogg i Beauty Boulevard awards i år igen, superkul! Vill ni rösta på mig så kan ni göra det här, skulle vara jättetacksam om ni ville göra det. ♥
Amanda

Du är så galet duktig!

freja

åh så fina ! svårt att bestämma sig ju, men skulle nog säga nr 7 . Ska självklart gå in och rösta på dig :) kram !

Svar: tack :)!
Julia

Netti Starby

Vad kul att du är nominerad och självklart ska jag rösta på dig genast! Kramis

Svar: vad roligt, tack! :)
Julia

NICOLE

Så fint med färgklickar :D

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Så himla snygga men nummer 8 är min favorit 😍.
Ska givetvis rösta på dig :)

Svar: tack :)!
Julia

Henrietta

Superfina allihopa!

Celine

Älskar de fyra sista! Såååå snygga!

ll

snygga naglar allihopa!

Flisan

sv: ja eller hur hehe :P

så snygga naglar :D

MALIN

Älskar den gröna färgen på dom sista naglarna! Kram

Henrik Olsson

Riktigt läckra naglar! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

första!! <3 såååå snyggt!

Julia Johansson

Nr 8 :D

radhuslivet.se

Det är omöjligt att välja! Alla är så otroligt fina.

Linnea

Så himla söta designer <3

Beatrice

Åh, så fina naglar!

Tilda Barkselius

Såå fina!!

Kattis

Grattis till nomineringen och mina favoriter är 1 & 2!😀

Julia Svensson

Åh så sjukt fina!!

Isabella

7an var jättefin!

Pauline Hurtig

så fint!

Jeanette

Men åh vad fina! Nummer 8 var nog min favorit :)

Frida

Ja riktigt gott :) sååå snygga naglar!

Jenny

så snyggt! lägger min röst på dig varje dag :)

Pernilla Johansson

Nummer 7 är min favorit. Självklart skall du få en röst av mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: