slide show

Årsresumé del 2 | mars & april

Mars:
I mars förberedde jag en del inför resan, åkte och hälsade på min syster och hennes söta ungar, gjorde naglar och fick världens mest långdragna och jobbiga förkylning.
 
 
April:
Den 7:e april satte jag mig på planet mot Barcelona för att gå en 5 veckor lång reseledarutbildning, det var så himla kul! Gjorde saker jag aldrig trodde jag skulle göra (som att gå på kol t.ex, som ni kan se på bilden) och träffade på en massa härliga människor från hela skandinavien, verkligen minne för livet! Innan det hann jag dock med ett biobesök och såg filmen 'deadpool' som var riktigt bra.
Flisan

sv: ja :D

kul att se :D

Netti Starby

Vad roligt att du gick en reseledarutbildning :-D Kramis

Henrik Olsson

Vad kul att få vara så länge i Barcelona! :)

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Skoj att få läsa din årsresumé ☺️🌸

Celine

Så himla kul att läsa och se! Och alltså Barcelona i fem veckor, drömmen ju!

Julia Svensson

Åh så många fina bilder!!

Henrietta

Åh vad kul!

Kattis

Vad roligt med tillbakablickar!:) Härliga bilder!

NICOLE

Å så kul att se och läsa :)

Linnéa

Så härligt inlägg <3

Sandra SG

sv: ja det var otroligt gott! :D

MALIN

Kul med en tillbakablick :) Kram

Julia Johansson

Härliga bilder :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

så snyggt

Pauline Hurtig

vad roliga saker! förutom förkylningen då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: