slide show

New York shopping - del 8

Första gången jag köper något från bath & body works och jag kan ju säga att jag är helt fast i deras produkter nu, köpte duschkräm, body lotion, mist och en (glittrig!) handsprit i samma serie och dom luktar så himla gott. Förpackningarna är ju så fina också, love it.
Kom även hem med lite duschgrejer från VS pink, luktar superfräscht.
Amanda Jönsson

Å så mycket fint!

Julia%20Svensson

Åh så fina!

Flisan

sv: ja eller hur :D

du fick med dig en hel del från new york :D

Netti Starby

Vad snygga flaskorna är :-D Kramis

ajlimullersandvik.blogg.se

Glittrig handsprit låter ju fööööör gott :D :D

Kattis

Man blir ju glad bara av att se alla färgglade förpackningar!:P

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Så mycket fint :D

NICOLE

Å så roligt med nya grejer :) Och kul att du överraskades av ett nytt märke med =)

Henrietta

Åh vilka fina saker!

Pernilla Johansson

Oj ännu mer som du shoppat, fina flaskor de överst, spännande med glitter i.

Henrik Olsson

Ja, det kanske är något att ha :)

MALIN

Skulle gärna vilja shoppa loss hos Bath and body works! Kram

Amanda

Man kan ju inte annat än älska paketeringarna!

Linnea

Såå härliga inköp <3

Anita

Åh, inte fel :D

Frida

Ja riktigt :9
Åh vad en massa härliga produkter !:)

MATILDA

Åh älskar VS produkter! Köper alltid med mig det hem från USA :)

Svar: ja jag med haha :)
Julia

Pauline Hurtig

åh så roligt!

Julia Johansson

Fina grejer :D

Jenny

åh så mycket härligt!
Lycka till i BB awards tjejen, vart så glad när jag såg att du var nominerad, håller tummarna för dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: