slide show

New York shopping - del 9

 
Sista delen av min shopping från NYC. Iphoneskal från topshop, halsband från forever 21, american eagle outfitters, express och så en liten väska också från express.
Emilia Sjödin

Jättefina saker du köpte! :)

H

Älskar väskan!

Linnea

Sååå många fina inköp <3

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Så himla snygg väska!

Ville bara kika in och berätta att jag numera bloggar på Nouw. Ny bloggportal, men samma innehåll som förut! Har även skrivit ett inlägg och förklarat varför min blogg har legat nere och varför jag har bytt bloggportal. Jag hoppas du vill fortsätta följa min resa på den nya portalen! :)

Du får denna kommentar för att du tidigare kommenterat min blogg.

Netti Starby

Den rosa väskan är riktigt söt :-D Kramis

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Så mycket fint :)
Älskar väskan!

Svar; ja jag älskar att få paket och idag behövdes det lite uppmuntran :)

Jeanette

Vilka fina saker :)

Julia Svensson

Sååå snygga!!

MALIN

Älskar väskan! Så otroligt snygg! Kram

Felicia Holmgren

Så fin väska!

Julia Johansson

Så fin väska :)

Kattis

Så mycket fint du fick med dig hem!☺

ajlimullersandvik.blogg.se

Vilka himla fina grejer :D :D Jag vill också shoppa...!

Dixi Wonderland

Vilka fina smycken :D

Flisan

sv: eller hur!

snygg väska :D

Pauline Hurtig

så fina köp!

sara

Åh så kul med new york shopping :)

Amanda

Älskar väskan, superfin!

Henrietta

Supersnygg väska!

Tilda Barkselius

Åh så fina saker!

Frida

Ja det var riktigt gott :) ååh älskar halsbandet!

Amanda Jönsson

Asså älskar den rosa väskan!!

My Little Crafty Life

Så mycket fint!

Isabella

snygga grejer du fick hem :)

Celine

Men åh vill ha väskan! Så söt!

NICOLE

Så kul att se :D

Pernilla Johansson

Det är en snygg väska du har köpt, smyckena är fina också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: