slide show

Mermaid scale

inga kladdiga flaskor eller så, hehe..
en av favoriterna, 'halleys comet' från orly, har haft den i 3 år (!) och den är fortfarande som ny.
 
Målade dom här naglarna igår, fuskade lite när jag gjorde fjällen och använde 'stenciler' härifrån. Tänkte inte göra någon tutorial för det kändes ovärt, har ju gjort en tutorial för gradients → länk och sen satte jag på lite stenar och grejer bara.
 
tänkte också visa upp allt jag använder när jag målar, alltså penslar och dekorationer osv men vill ni se det i bilder eller video? vet inte om jag vågar göra en video haha men jag kan försöka om ni vill det.
Bella

Snyggt!!

Linn Strömberg

grymt snygga naglar!

ebba

men åh vad fina!!
svar: ja riktigt mysigt :)

Josephine

Fint!

fia

Så snyggt

Linnea

Ah, riktig snygga dom där 💕

Johanna

Ja gärna video!!!! :D

Sara Ekman

så härliga :)

Elin Almqvist

GUD vad fina!

ɑ n n i k ɑ

Så snygga :D

Pernilla Johansson

Häftiga... mycket pill ändå kan jag tänka mig...

Sarah

Ser typ inte ut som att den e använd ens :)

Ida Lindborg ♡

Gud så snygga! :D

Ellen

Fantastiskt fina naglar!

Angelica

Sjukt snygga! Nagellacket i mitten från China Glaze var en riktigt härlig färg på :)
Skulle va jättekul om du visar det du använder när du målar oså, en video vore kul om du känner att du vågar haha ;) Men bilder funkar också såklart! :)

Kattis

Läckert resultat!:) Klart du ska göra en video!!:D

N

Snyggt!

Johanna

Fint!

NICOLE

Fint med de färgerna :)

linah

åh tänker på sommar nu:D!

Caroline Blomberg

gud va snygga!

Henrietta Nylund

Superfina!

love&peace

Snyggt! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Snyggt!

KassandraPalma

riktigt snyggt! är dina naglar så långa naturligt?

Svar: det är inte mina riktiga så nej :)
Julia

Erika

Åh vilka fina naglar!!

Hanna

Snyggt! :)

Linnéa Alpsten

Så vackra! Du är så kreativ och inspirerande! :D

Svar: taack :)
Julia

Sara

Super snygga naglar!! :D

Emma

snygga! :D

Klara Andersson

åå så snyggt

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Supersnyggt!

Thea

Jag dör vad fina!!

Ida ☯ the sky under the sea

Supersnyggt ju! Vad heter mittenlacket (på bilden med flaskorna)?

Svar: tack den heter too yacht to handle :)
Julia

Jenny Karlsson

riktigt snyggt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: