slide show

London shopping - del 7

Sorry för att jag bombar på med massa london inlägg men vill bli klar med alla shoppinginlägg snart också haha.
 
såklart fick jag med mig några nagellack från london också. på superdrug köpte jag 2 st från essie, blanc och mint candy apple, båda har jag haft förut. köpte även ett från OPI på flygplatsen men tog visst aldrig nån bild på den men det är iallafall den här blåglittriga.
hittade några man gör mönster med också, har letat efter det här märket förut och gissa om jag blev glad när jag såg dom här på någon random beauty butik, kostade typ 1 pund eller nåt så köpte två vita och två svarta. dock så tyckte jag inte alls att dom var bra, ska testa att klippa till dom lite så kanske dom blir bättre.
nagellacken från models own som jag köpte, två av dom är från superdrug och resten från deras bottleshop.
okej det här är stort för mig, jag har enda sen 2011 (bra med bloggarkiv) bara använt seche vites top coat och har inte vågat testa något annat men jag köpte ändå den här från models own, har inte testat den än så hoppas den är bra.
nagellacksremover, den luktar seriöst SÅ gott! man ska inte direkt lukta precis nere i burken men när man haft naglarna där i luktar dom jordgubb, inte alls starkt eller som nagellacksborttagning brukar lukta. ångrar att jag inte köpte typ en årsförbrukning haha.
Pernilla Johansson

Oj det är fina nagellack du fick med dig hem. Alltid kul när man hittar lite nya färger osv. Hoppas du gillar Top lacket.

Emilia Åkerberg

Jättefina nagellack! :)

Amanda Engberg

Så roligt med massa nytt! :)

N

Kul med shopping!

Emma Engström

Nagellacken är så fina :)

Sara Ekman

Nice :)

Skogsraah ☾

Grymma saker :)

Sara Tuvesson

Den nagellacksremovern verkar spännande :)

NICOLE

Såklart du fick nagellack med dig ;) Haha!
SV Jaa China glaze är bra, har en del därifrån jag med men jag tror Essie ändå är favvon :)

sara

kul med nytt :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Kul med massa nytt!

Ida Lindborg ♡

så fina färger på nagellacken! :)

jonna

Det var det också :)
åh, så många fina färger!

Henrietta Nylund

Åh vad kul med en massa nya nagelgrejjer! :)

Louise - vitmossa

Oj vad mycket nagellack du kom hem med! :)

Linnéa

Sååå underbara färger <3

L

Åh vilka fina models own lack du köpte! Vill också åka till London och shoppa, verkar vara sjukt bra shopping där.
Älskar också Seche vite, har gjort några försök att byta men hittills har inget slagit torktiden eller glansen från SV. Hade stora förhoppningar för HK girl som många nageltejejer pratar om men nej, inte alls lika bra ju. Den enda nackdelen jag kan komma på är att flaskan brukar sega till sig efter ungefär hälften. Händer det dig också? Använder du seche restore? Har funderat på att testa men vet ej om det är värt. Haha, sorry för mååååånga frågor.

Svar: Ja det är jättebra shopping där! :) jag har inte testat nåt annat top coat än seche men har velat testa HK girl men vill inte köpa bara ett topp lack liksom därför har det inte blivit av. Ja har samma problem haha men jag använder thinnern så det hjälper lite iaf :)
Julia

MADDISENJ.SE

Tack, vår lilla prinsessa <3 Så mycket fina lack!

ISA

hehe någon gillar nagelfix va!? ;) SÅ KUL :D

Svar: hahah japp ;p
Julia

Linn

Härliga nagellacks färger du köpte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: