slide show

London - del 5

Påväg mot köpcentret westfield mall. från våran station tog det kanske 10-15 min dit och stationen man hoppar av på heter white city, finns en till men vet inte riktigt hur tågen går mellan alla stationer.
åk hit när ni är i london, såå värt! finns så mycket roliga butiker och så är det sjukt stort, hade behövt en karta för att hitta allt haha.
anledningen till varför jag ville åka dit. ↑ alltså ååh var så himla exalterad haha. models own är ett brittiskt nagellacksmärke för er som inte vet, ett helt okej märke som har massa fina färger att välja mellan!
hittade massor med fint, visar senare! har redan hunnit testa flera av dom.
♥ ♥ ♥
 
vi hann dock inte vara där så länge för på kvällen hade vi bokat tid till madame tussauds. nästa gång behöver jag en heldag här hehe.
NICOLE

Förstår att du nästa gång ska ägna en hel dag där! :) Åh!

Sara Ekman

Oj så mycket nagellacksgrejer! :)

Linnéa

Wow, den lacksamlingen skulle man haft <3

Bellah

Vilket paradis <3

Pernilla Johansson

Rena rama drömriket med alla nagellack, det märket har jag tyvärr inte testat.

sara

Åh så roligt! :)

sara

Så härliga bilder! :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Blir helt kär i alla färger på bilderna! :) Så snygga bilder!

N

Åhh vill tillbka till London!

Amanda Jona [SPONTAN]

Såg superhärligt ut! :)

Ida Lindborg ♡

Fantastiska bilder!

Isabelle Johansson

OMG :D

VERONICA - fashion blog

Åh, woow. Drömstad!! :) Vill verkligen dit, åååh!

Sanna | Beauty & Design

Trots att jag bott i London och vart där otaliga gånger innan och efter det var mitt hem, så har jag faktiskt aldrig varit på Westfield, men jo - jag mååste verkligen åka dit nästa gång jag kommer till staden :)

nollfemelva.blo.gg

Älskade London <3

Helen

Åh herre vad nagellack :O

Julia Wisniewska

Åh vad jag blir avis.. underbara bilder!

förresten så har jag just nu en tävling på min blogg där man bland annat kan vinna solglasögon/vanliga glasögon med eller utan styrka. Kolla gärna in och var med om du känner för det, hade varit jättekul :)

jonna

så roligt :)
Vill också till London igen. Där är så bra shopping!

Matilda Johansson

Roligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: