slide show

Galaxies

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Älskar att måla galaxer på mina naglar, det är bland de roligaste mönstrena man kan göra tycker jag! Här kan ni se en liten tutorial, använde typ samma nagellack den här gången också.
 
Hahah btw en lite rolig sak hände idag, var i västerås för att köpa lite saker (kan visa sen) och gick in på clas ohlson för att köpa akrylfärg och en tunn pensel och han i kassan ba: ska du hem och måla fina tavlor nu? jag ba näe jag målar på naglarna istället och han blir typ sjukt förvånad och börjar ställa massor med frågor, precis när jag skulle gå fortsatte han fråga om det sitter bra med akrylfärg osv haha tyckte det var lite kul att han (en kille liksom) blev så intresserad av det. :')
Maria

Wow, vika snygga naglar

Maria

Hanna Westman

Wooooww!!! Såå snygga naglar!!

Ida Lindborg ♡

Så fina naglar!

Helen

Super snygga naglar :)

Emma Engström

Riktigt fina :)

NICOLE

Så fint det var! :D

Linnea

Sååå himla snyggt :)

Jeanette

Men så fint :)

ɑ n n i k ɑ

Så fina naglar :D

Amanda Engberg

Så fint! :)

Skogsraah ☾

Supersnyggt!

Boel

Sjukt snygga! Och vad kul att han var så intresserad :D

sara

Snyggt!

Sanna | Beauty & Design

Alltså sååå fint :) önskar jag var sådär duktig <3

kelsie

Sjukt snygga!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh så snyggt! Älskar dina nageldesigner :)

Svar: tack! :)
Julia

Emma Grann Fotografi

Åh vad fint!!

Henrietta Nylund

Såå fint! Du är såå duktig!

Pernilla Johansson

Älskar Galaxy... jag gör det allt för sällan... kul med lite annan färg än de vanliga...

Daniella

De är så coola och fina :)

jonna

visst är dom :)
åh, superfint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: