slide show

tatueringar


 
Enda sen jag skaffade mitt lilla ankare i höstas har jag varit sugen på en till tatuering, jag vet fortfarande inte riktigt vad jag vill göra men jag tror att jag vill ha en text vid axeln som på nån av bilderna ovan eller vid nacken. har ni någon tatuering eller vill ni göra en och isåfall vad?
Carmela

Jag vill gärna göra en liten tatuering men vet inte ännu hur den ska se ut, haha :)

Sv. Håller verkligen med. Men det var ganska underhållande ;)

Linnéa

Såååå fin tatuering :) Jag vill göra en tatuering, men är nog lite för feg. Skulle vilja ha ett litet hjärta på insidan av handleden <3

Becka [fotoblogg]

Så himla vackra.
sv: Åh, tusen tack underbara du! Det värmer så.
Fredagskramar. ♥

NICOLE

Så himla fint med små tatueringar med stor betydelse :) din var din också! :))

Sv ja den är så fin :D kan tänka mig att den är jättefin i vitt!

nicole kestola

åhhh, älskar små tatueringar! vill ha en nu !!

Söta! :)
Skulle nog oxå vilja ha en till tatuering, en liten någonstans. Men det får vänta tills jag har kommit på vad :P

SV: Tack så mycket! :D

liborius

jag skulle vilja ha en text på revbenen, precis nedanför bh-bandet:)

Jessica

fina bilder!

sv, tack sjlv :D

anna

åh tackar :)

sara

Snygga!

Maja

Tycker det är sjukt snyggt med mindre tatueringar!

Anna

Jättefint men jag som har världens beslutsångest skulle antagligen aldrig komma fram till ett motiv. Dock blev jag helt kär i den med "mom, i love you.", skulle verkligen kunna tänka mig nåt liknande. Din var också supersöt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: