slide show

my first tattoo

 
 
Sååå nu är min första tatuering gjord och jag kan inte bli mer nöjd än såhär, blev precis som jag ville ha det! ankaret står för väldigt mycket, bland annat hopp men också en hel del grejer som bara jag kan relatera till. love love love it!
Hanna

Åh vad snygg! :D

Victoria

Tack så mycket :)

Vilken fin tatto, vill själv göra en till men vet inte vad det skulle vara riktigt.

Mikxki

Riktigt snygg :D Det är perfekt att börja med något litet som betyder mycket ^^

Nelly

Vad fin :) Gjorde det inte ont med tanke på att den är på insidan av handen? :o

Sandra

så fin första tatuering :)

Isabell

Guuud vilken snygg! :D

Sv: Det vill jag också, tänk att bara kunna gå in i ett helt rum med kläder ^^

F E L I C I A

vore så skönt att åka och stanna tills våren ;)
sjukt snygg tatuering!

♫♪ sandra T

snygg tatuering!

Linda

S N Y G G tatuering :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: