slide show

NAIL IT

 
 
 
Fixade nya naglar igår, känns som att det var en evighet sen jag hade en design på mina naglar haha.. och eftersom att ni oftast vill veta hur jag gjorde så ska jag försöka förklara i text;
 
* började med att måla naglarna helvita för att färgerna skulle komma fram riktigt.
* tog en disksvamp (makeupsvamp funkar också) och duttade på färgen. hääär är ett inlägg om det.
* målade på det glittriga lacket.
* gjorde lite streck och leopardfläckar med mina nail art lack.
* top coat.
Linda [fotoblogg]

Shit vad frääänt! ;-)

anna

så snygga naglar :)

carro

Snyggt!

Malin Maria Johansson

Åh älskar dina naglar! :D
*svar:* Det hoppas jag med :)

Varsågod :)

Hanna

De där var riktigt snyggt! :)

Elaine

Coolt med färgerna som skiftar! :)

M E L L E

VILKA FINA :D :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: