slide show

requested





Här kommer en enkel beskrivning av hur jag gör när jag duttar på färg på naglarna.

1. man behöver nagellack (no shit?) och en makeup/disksvamp.
2. måla på nagellack på svampen och dutta först på pappret så det inte blir så mycket på naglarna.
3. dutta på naglarna!
4. ta bort det som kommit utanför med en corrector pen eller med en tops dränkt i remover
5. måla på ett lager top coat. jag brukar göra det innan jag gör streck så det blir en jämn yta att måla på.
6. gör en design om ni vill! avsluta med ett lager top coat efter det också.
rebecca

sv: får se om mina blir lika snygga som dina, haha :)



ja eller hur! då är man redan fräsch, man behöver inte mycket !

♥ L I N D A

åh vad snyggt! hur länge har du målat naglar? :)

- Sofie,*

Sv; Jah de va inte de mysigaste om jag säger så.

Ingenting jag skulle rekommenderar andra att göra.

Nån gång tror jag att jag fick klippa av nageln för den satt åt så hårt på nagelbandet så de skulle dra upp ganska mycket om jag inte klippte av :/



Jah de ser rätt snyggt ut :)

Bara att de försvinner rätt fort när man tvättat händerna tyvärr :(

Men ett bra alternativ om man inte vill måla med lack tycker jag :)

- Sofie,*

Sv; Jah finns nackdelar med allt. Men man lär sig sina läxor och hur man inte ska göra.



Ja om man vill att de ska hålla i några dagar så kan man ju måla med penna. Men man vill ju att de ska hålla så länge som de går och sålänge som de håller sig snyggt såklart :)

svar: njae, det krånglar som fan nu tycker jag, kan inte ens komma in på min egen blogg :S

F R I D A - M A R I A

Satan i gatan vad snygg! Vad häftigt det blev :)

♥ L I N D A

allt bra? ♥

Johannaaaa♥

-Absolut!

Allt bra? Snygga naglar! Det måste jag prova någon gån. :)

Maddiie

Wow super snygga naglar! Hoppas allt är bra med dig :)

Elin - Designar bloggar

Galet snyggt! Vad duktig du är!

kram

Julia

Hur gör du? Målar du med någon färg innan? Tex vit och sen duttar på blå färg? Eller duttar på direkt med de färger du vill? :) skitsnyggt, vill ha sånna naglar därför jag gärna vill ha svar :)

Julia

Hur gör du? Tar du ett vanligt tex Vitt lack innan och sen duttar på eller bara duttar på direkt? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: