slide show

SVAR

Ellen: steg-för-steg guide till mina rutiga naglar finns HÄR!

daniella: har visat upp alla mina nagellack flera gånger, finns bl.a en bild HÄR!

daniella: jag köpte 4 st nagellack (oväntat? haha) i teneriffa, visar upp dom här i bloggen snart :)

PHOTO BY MJ ♥: yes, det är mina riktiga naglar!

Linda - ndaiL: jag tycker att china glaze är ett väldigt bra märke, men vissa av deras nagellack är sämre än andra. men de flesta är bra enligt mig!



dålig kvalite på bilden men iallafall tack tack tack för alla era fina ord om mina naglar!

Lotta

Sv: Jaa, jag älskar den verkligen!! Sugen på att köpa en?? :)

Anna Sörlin

sv; jaa mums! :) händer ikväll?

Raisa

- Tack! Allt bra annars ? :D

kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D

allt bra?<3

Sofia - Vinn valfritt plagg!

^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: