slide show

SQUARE NAILS

Gjorde rutor på mina naglar idag, det tog sin lilla tid men det blev rätt okej! här är lite bilder och en liten steg-för-steg-guide;











1. började med att göra en vanlig fransk manikyr, jag har inte använt mallar (gör aldrig det) men om ni tycker det är svårt så finns det mallar från typ depend att köpa lite överallt



2. när det vita torkat ordentligt målade jag streck ner och åt sidan



3. sen målade jag bara i rutorna! trodde det skulle vara svårare än det var men det gick bra :) på med top coat sen är det klart! vad tycker ni?
Ruby

coolt

Moa

tror faktiskt att jag tar det :D fina naglar! :)

Emelie Bohlin

Sv: tack :)

allt bra?

Petronella

tack!

gud vad fina naglar!

vad händer annars då? :)

Marica

sjukt snyggt! (:

Malin (L)

Japp det var gott =) Kan du inte snälla gå med i tävlingen som pågår i min blogg?



Direktlänk: http://maayliin.blogg.se/category/tavlingar.html



kram

Julia

Snygga naglar!

- Allt bra med dig ikväll? :)

Julia

Du är skitduktig!

My Vestlund

Totalt älskar dina nageltips :D

JOSEFINE SIDEBÄCK

Nämen så duktig du är tjejen! Riktigt snygga blev de. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: