slide show

110111 (det såg ju bra ut..?)

God morgon bloggen! tidsinställt inlägg som vanligt.. (brukar inte hinna blogga på morgonen)

gjorde nya naglar igår, blev lite annorlunda men jag gillar det, visar er sen efter skolan.. kan bli sent ikväll också, får se om jag stannar på stan efter skolan. och det fortfarande bra att ställa frågor hääär så fråga på bara! får se om jag hinner svara på dom idag men annars blir det väl imorgon kanske! men nu måste jag dra till da school, cyaaaa! :D

och nu vill jag mer än gärna ha sommar, igår gled jag runt som bambi.. konstigt att jag inte halkade haha.



igår. börjar gilla mitt mörka hår lite nu.. eller jag har alltid varit nöjd men gillade mitt ljusa mer men det här ser ju också bra ut!
Nathalie

var gärna med i min dagens blogg tävling:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: