slide show

fråga pååå!



Var längesen jag hade en frågestund så passa på att fråga allt ni undrar över! kommer som vanligt inte svara på fööör privata frågor men annars så ÖS PÅ MED FRÅGOR, jag vill ha massor att svara på!
Towe [towe.webblogg.se]

SV: Roligt att du är med! :D

sophia

SVAR:hah,jag med! :D

Soffi

SV: Tack detsamma :D

Bibson

Sv: tackar :)

ZENAB

va lyssnar du på för musik ?

ALVA HANSSON

SVAR: tack! :)

Stina :D

SVAR: tack, superfin blogg du hade :D

kram ! <3

Frida

Vilket är ditt fulaste plagg som du har hemma?

Hur gammal är du?

Vilket land har du aldrig varit i men skulle vilja åka till?

Vad använder du för kamera?

Vilken färg har du på din tandborste?

Spelar du något instrument?



Det där var några frågor. Kram! :)

johanna luu

sv: Ja jag håller med! :D

E M E L I E !

Sv: aa den va ganska bra :)



Vilken är din favoritaffär? :D

Bästa vän? :D

ida

skulle vara jätte gulligt om du skulle vilja lägga till mig på bloglovin :)



1. varför börja du blogga?

elin amour [en störd jävel]

Nu är vinnaren av DAGENS BLOGG uppe :)

Skulle du vilja göra mig världens tjänst, röst på mig i blog of the year? Klicka på länken och Sök bara på en störd jävel, du bli länkad!

http://apps.facebook.com/blogoftheyear/?blogoftheyear_ref=832303710

TACK PÅ FÖR HAND<3 sry för reklam :(

Kaji

Sv: Ja, den är superbra! Skriver faktiskt från den nu :)

Veronica

SV: Visst är den :)

allt bra?

ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

Hejhej!

Skönt och höra att allting är bra med dig :) Jotack med mig är det bara bra. Så vad händer annars idag då? Ha det så bra!

Emma ♥

Sv: Aa den är bra! :)

Hmm... Har du någon kille? :D

P H O T O // Fanny Gustafsson

SVAR: Åh tack :)

Zabina

sv:

jaa, dom e skitsnygga! :)

Molly Bergström

Okaj :D

Hoppas du får en bra söndag ;D

all of me - Arnela

tack! :D

sophie

New york var den bästa resan i hela mitt liv! 2010 var ett riktigt bra år :)

amanda ♥

SV: jagvet!<3

LOUISE

Taack!! :D

FowZie ♥ ~ felicia aulén

sv: det är göööbra :)

frida

sv: ja! Den funkar iaf jättebra på mig! Billig är den också, 49:- (tror ja) på H&M! :)

lizette

Om du vore en kändis för en dag, vem skulle du vara? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: