slide show

New York shopping - del 2

Läppstift (queen b heter färgen) och concealer från too faced. Huuuur fina är inte förpackningarna haha.
Ett till läppstift (det är typ mitt nya obsession) från mac i färgen faux. Superfin tillsammans med min lipliner 'soar' som också är från mac.
2 olika ansiktsmasker och en ögonmask, köpte nån mask på sephora i barcelona men är inte säker på vilken det var men den var så himla bra så var tvungen att köpa med några fler hehe.
Sen fick jag också en födelsedagspresent från sephora haha, hade ju fyllt år typ 10 dagar innan men det var ju nice! Det är en cleanser och en burk med nån mask typ och den verkar vara väldigt bra.
Sofie

Fina inköp :)

Julia Svensson

Älskar läppstiftet!!

Jessica

Så roligt med nytt smink! Har själv läppstiftet från Mac, älskar det _)

Frida

Va kul med shopping :)

Netti Starby

Åh vilka fina produkter och jag vill också ha! :-D Kram

Anita

Trevligt :D

Amanda

Åh men va kul med smink!

MALIN

Vilka bra grejer du hittade! Vill så gärna prova Born this way concealer! Kram

NICOLE

men åå så kul!! :)

Linnéa

Åh, sååå himla härlig shopping där, avis <3

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Kul att få hem lite nytt :)

Nettan

Vad kul med lite nytt :) :)


Http://nouw.com/Nettan

sandra.

Så mycket fint du har shoppat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: