slide show

New York shopping - del 1

Köpte lite makeup borstar på sephora, en till puder, contour, blush/highlight och till ögonskugga.
Köpte även en ny beautyblender, använder flytande foundation ibland och ibland puder, det beror på lite för min flytande foundation är lite mer täckande så när jag har nån finne använder jag den istället eller till typ fest och liknande.
Sen köpte jag också ett nytt kit med puder från bare minerals, köpte det förra gången jag var i NYC också och det är så smidigt att man får med allt. Borsten använder jag dock inte så mycket för tycker inte den är så bra men annars älskar jag det!
N a t h a l i e

Grymma produkter!

NICOLE

Å så roligt! :D

Pernilla Johansson

Där fick du tag på sminksaker , jag använder inte det pga allergi, så jag förstår mig inte på allt ;)

Julia Svensson

Åh vilka fina borstar!!

Linnéa

Åh, härlig shopping där :)

MALIN

Kul med lite nya grejer :) ÄLSKAR att använda beautyblender! Kram

Siri |Diabitfit|

Beutyblenders är så bra! Verkar som en del bra shopping :)

Frida

Fina saker, älskar Bare minerals :)

Flisan

sv: ja speciellt när det går bra hehe :P

fina köp :D

Netti Starby

Så fina produkter du har köpt :-D Kram

sandra.

så mycket fint du köpt :)

Caroline

Åh vilken härlig shopping :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: