slide show

New York - del 2

Vi inledde dagen med en supergod frukost på le pain quotidien, tog en raspberry lemonade och våffla med jordgubbar och björnbär på, mums.
Det här var våran första heldag i NYC och vi hade väl inte direkt några planer utan vi bara gick runt lite. 
Superfina chrysler building, det är min favoritbyggnad of all times. Tyvärr har den inget observation deck men man kan gå in i själva receptionen vilket vi gjorde förra (←klick) gången vi var där, jättemysigt är det.
Sen fortsatte vi vidare mot flatiron building som jag tycker är en sån häftig byggnad!
Mysiga madison square park.
En annan sak jag gillar med NYC är alla mysiga parker som finns lite överallt i stan, så kul att bara gå runt, ta en mysig picnic och kolla på folk.
MALIN

Heeeelt underbara bilder! Älskar älskar älskar New York! Kram

Julia Svensson

Åh så fina bilder!!

Flisan

sv: tack :D

super härliga bilder :D

VERONICA - fashionblog

Uuunderbara bilder, ser magiskt ut!! :) Kram!

Pernilla Johansson

Fina bilder, jag vill också, dit och se dessa byggnader. En dag kanske jag kommer dit.

Netti Starby

Så mysigt ni har haft det och jättefina bilder! Kram

Linnéa

Sååå underbara bilder <3

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Härliga bilder :)

Frida

Vilka härliga bilder och vilken söt ekorre :)

Siri |Diabitfit|

Verkar superhärligt! :)

Sofie

Vilka underbart fina bilder :)

N a t h a l i e

Såå fantastiska bilder, underbart!! :) Kram

NICOLE

Men åå så härliga bilder! =)

Anita

Snygga bilder :D

Hanna Sahlqvist aka Hannavic

Jäääklar vad najs bilder!! :)

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: