slide show

Mermaid scale

 
Ett par naglar jag gjorde igår, passade på att fota hur jag gjorde också för det var ju ett tag sen! ♥
FrökenTV, bloggen om tv och film

sjukt snyggt

Netti Starby

Det är så kul att se hur det gick till och så fint det blev! Kram

Frida

Va fina och va duktig du är :)

Helene

Åh så fina!*o*

MALIN

Kul att se hur du gjorde! Jättesnyggt dessutom! Kram

NICOLE

Så gulligt resultat =)

Julia Svensson

Såå himla fint!!

Misstossequeen

Så fint 😍

Svar: Ja jätte gott 😊

Flisan

sv: ja verkligen :D

åh så snyggt :D

Linnéa

Wow, sååå snygga färger <3

N a t h a l i e

Men såå fina! Älskar mönstret :) kram

Anita

Gud så fint :D

Pernilla Johansson

Snyggt... det var ett tag sedan jag fixade och målade min naglar... har några nagellack som är nya men inte använda... får se när det blir att man målar på dem :)

Caroline

JÄTTEfina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: