slide show

En lista

1. Vad heter du?: Julia, det visste ni inte!! haha.
2. Vänster eller högerhänt?: höger.
3. Sommar höst vinter eller vår?: sommar alla gånger! 
4. Favorithögtid?: julen, det är så mysigt ju.
5. Cola eller fanta?: cola men ibland kan jag få världens sug efter fanta och så älskar jag fanta exotic.
6. Donken eller Max?: max är mycket godare än donken så lätt max.
7. Instagram eller Facebook?: instagraaam.
8. När vaknade du i morse?: vaknade flera gånger, 7.30 var nog första gången men gick inte upp då. mitt jetlag har iallafall äntligen börjat ge med sig haha, förra veckan var jag helt död på morgonen eftersom det är natt i USA då.
9. Vad har du på dig för tillfället?: träningsleggings, stickad tröja. 
10. Hårfärg?: ombre, mörkare upptill och ljusare toppar.


11. Ögonfärg?: grön/blå.

12. Längd?: ca 160.
13. Godis eller chips?: beror på vad jag är sugen på men ääälskar chips och dipp.
14. Nämn tre saker på din att göra lista: för idag har jag inte så mer än duscha, gå igenom lite NYC bilder och sova.
15. Vad skulle du gjort utan din mobil?: hade vart jobbigt att inte kunna ringa, smsa, kolla ig osv så ja hade nog saknat den rätt mycket haha.
16. Dumpat någon?: ja jo det har jag väl.
17. Favoritland?: USA, ääälskar NYC som ni nu borde veta haha..
18. Vad har du för någon mobil?: iphone 6.
19. Vart någonstans flög du första gången?: cypern.
20. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?: jag skulle spara en del och resa runt lite eller köpa lägenhet.
 
 
21. Favorit TV program: PLL kanske, vet inte riktigt för börjar tröttna på PLL, så utdraget. men annars kollar jag på lite allt möjligt utan att ha någon speciell favorit.
22. Leva med lockigt eller rakt hår resten av livet?: rakt skulle jag nog välja.
23. Favoritbutik att shoppa kläder?: jag vet inte, nelly kanske för allt finns där.
24. Ut o festa eller myskväll?: beror på humöret men myskväll kanske, speciellt till hösten är myskvällar typ det bästa som finns.
25. Tränar du?: nja lite, det går i perioder ibland mer ibland mindre. försöker hålla mig till mina powerwalks iaf!
26. Hur mycket väger du?: det vet jag faktiskt inte.
27. Tatueringar?: jaa två st, rätt diskreta men fina.
28. Piercing?: räknas öronen? har inga fler än det.
29. Favoritfärg?: rosa, vit.
30. Tobak eller alkohol?: alkohol.
31. Varför började du blogga?: hade tråkigt en dag och älskade kenzas blogg, ville väl ha en lika stor blogg som hon ett tag haha..

 
32. Hur länge tror du att du kommer fortsätta blogga?: vet inte, så länge jag tycker det är kul och det går i vågor.
33. Vilka instrument?: om jag spelar nåt instrument eller vadå? nej det gör jag inte och jag vet inte vilket som är mitt favoritinstrument.
34. Favoritmat?: tacos haha! men kyckling och lax är älskar jag också.
35. One direction eller the fooo?: ingen av dom haha.
36. Är du kär just nu?: jaaa det är jag.
37. Hamburgare eller pizza?: beror på vad jag är sugen på men pizza då kanske.
38. Favoritfilter på snapchat?: den med hunden och sen den med blomkransen.
39. Sommarklänning eller tubtop?: klänning alla gånger.
40. Lakrits eller Laakrtits?: säger laakris.
41. Vad gör du på fritiden?: umgås med vänner, naglar, reser och sånt.
42. Var föddes du?: västerås.
43. Var vill du bo?: NYC haha.
44. Framtida jobb?: jag vill ju jobba på flygplats.
45. Favoritartist?: oj vet inte, kygo kanske om dj räknas? har ju så många favoriter.
46. Favoritstad?: NYC igen hehe.
47. Gröna Lund eller Liseberg?: liseberg tror jag men det var så längesen jag var på nåt av ställena.
48. Duscha eller bada?: bada. ♥ 
49. Vad skulle ja ta med till en öde ö?: en båt så man kan ta sig hem, mat och sällskap.
50. Favorit sak i mitt rum?: min säng, nagellack och mina tavlor.
Tilda Barkselius

Himla kul att få veta mer om dig!

Netti Starby

Så kul läsning och får jag låna listan av dig? Kramis

MALIN

Vilken rolig lista :) Hoppas du haft en härlig start på veckan! Kram

Linnéa

Sååå himla härligt inlägg :)

Frida

Kul att läsa och fina bilder :)

Siri |Diabitfit|

Vilken rolig lista :D

Hanna Sahlqvist aka Hannavic

Jätte bra lista ju och dina bilder är alltid så himla fina!!

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Svar:
Julia

Flisan

sv: tack :)

rolig lista :D

VERONICA - fashionblog

Gud så härligt inlägg, kul läsning! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: