slide show

New York - del 5

Startade dagen med en god frukost på le pain quotidien.
Sen fortsatte vi mot fifth avenue för jag skulle köpa ett par skor från nike som självklart var slut i just min storlek, hittade dock ett par andra nikes inne på footlocker så jag var nöjd ändå haha.
Efter att jag köpt mina skor gick vi mot high line och sen till nya world trade center för jag fick ju i födelsedagspresent biljetter (bästa presenten ever) upp dit.
Ska ni till NYC får ni inte missa high line för det är så sjukt mysigt! Det är alltså en park typ några meter ovanför marken där man kan sitta och chilla, svalka fötterna i vatten, äta tacos (typ världens godaste), glass, spana på alla häftiga byggnader osv. Den är väl någon km lång och sen tar den slut vid meatpacking district som är suuupermysigt. Här kan ni läsa mitt inlägg om high line från 2014.
Utsikt ner på gatan från high line.
Tacosen på high line fick bli våran lunch, ser inte så gott ut men det är supergott verkligen. Jag har kyckling på min i nån spicy sås, mumsss. Vi åt här förra gången vi var i NYC och sen dess har jag längtat efter den här tacosen haha. Tipstipstips! Läs mer om high line här om ni vill veta mer!
Fanny

Åh vad underbart det verkar!

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Vilka fina bilder! Och den där frukosten såg bara för god ut! Blir bara mer och mer sugen på att åka till New York någon gång!

Flisan

sv: tack :D

super härliga bilder :D

annelie

skulle oxå vilja åka dit :D

Netti Starby

Allt ser så himla underbart ut och så kul att du delar med dig :-D Kramis

Linnea

Sååå underbara bilder <3

Julia Johansson

Åh vad drömmiga bilder! Längtar efter att få uppleva NY :)

MALIN

Blir så avundsjuk... Älskar New York! Kram

Frida

Va mysigt och va gott med tacos :)

Anita

Fina bilder !

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Det där på första bilden såg gott ut :D

Sofie

Åh vad underbart :)

julia Svensson

Åh så sjukt fina bilder!!

jannice

Vilka härliga bilder ifrån NY :)

jennie

Ser mysigt ut!

Linnéa - The Hungry Gosling

Så härligt det ser ut! Är riktigt sugen på att åka till New York :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: