slide show

Lipstick lovin'

 
Mitt nya obsession (förutom nagellack) är läppstift och dom här ovan (+några till som är gamla som jag knappt använder) är de jag lyckas samla på mig hittills! Jag tror ni ser rätt tydligt vilken typ av nyans jag gillar mest haha, alla ser rätt lika ut men på läpparna kan man se skillnaden tydligare.
 
Jag gillar alla såklart men de som används mest är nog kat von d 'magick' (har en lite skimrig finish) och MAC 'mehr.' Min favorit finish är matt, jag har rätt svårt för glansiga läppstift så jag har ingen som är det (den från too faced ser glansig ut men den är matt) men MAC 'faux' är satin så den är lite bådeoch. Jag försökte ta bilder med alla på läpparna men bilderna blev inte så bra. Vilken är eran favvis?
MALIN

Sååå många fina färger :) Älskar läppstiften från Kat Von D! Kram

Netti Starby

Min favorit just nu är en matt gammelrosa från Isadora :-D Kramis

Julia Svensson

Åh så fina!!

Frida

Snygga färger! Jag är också helt besatt av läppstift :P

Isabella

åh vilka fina färger!

Elsa

Men gud vilka fina färger asså!! :)

Svar: jaa jättefina är dom :)
Julia

sandra.

Så fint, hade svårt att välja en favorit då jag verkligen tyckte alla färger var fina :D

Flisan

sv: åh tack :D <3

snygga färger :)

Tilda Barkselius

Men så många härliga läppstift!!

Amanda

Åh men va mycket fina!

Linnea

Ah, såååå snygga <3

Sofie

Vilka fina färger :)

Frida

Vilka underbara färger :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: