slide show

Halloween nails

Fladdermössen, spindeln och katten är stickers, resten är handmålat.
 
naailsbyjulia @ instagram
Anita

Wow, snyggt!! :D

SOFIA

Åååh men wow! ÄLSKAR!!!

Flisan

sv: ja verkligen :D

åhh så snygga naglar :D

Tilda Barkselius

Åh så fina naglar!

Julia%2520Svensson

Såå sjukt fina naglar!

MALIN

Du är såååå duktig! Blir så himla imponerad! Kram

Linnea

Så söta naglar <3

Jessica

Så snygga :)

N a t h a l i e

Såå coola, riktigt häftiga!

NICOLE

Roligt med teman! =)

Matilda

Alltså åh, dom sista naglarna!!

Julia Johansson

Jösses vad fint!

Myra

Häftiga!! Önskar jag var duktig på att hålla på med naglar också haha..

Frida

Men åh va coola :)

Jennie

väldigt kreativt ! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

Ylva Hägerström

WOW vad duktig och va snyggt! :D

Elise

Åh, så himla fina!! :D

Fanny

Vilka häftiga naglar!

beccalundin.blogg.se

Fint, jag har oxå nya naglar, halloween, mina är handmålade rakt genom.
Gör du dina själv?!🌸

Svar: Ja jag gör dom själv :)
Julia

Pernilla Johansson

Du är så duktig på måla dina naglar.

annelie

häftiga!

ajlimullersandvik.blogg.se

Fattar inte HUR man kan göra detta... vilken begåvning du har!

Miranda Björk fd. Östlund

supercoolt!

michellemariolina.blogg.se

Fint!

Linnéa - The Hungry Gosling

Så fint! :)

josephine Asplund

Shiiit! Så coolt! Ha en underbar kväll! Kram<3

Amanda Jona [SPONTAN]

Det blev verkligen så fint!

Iz

Riktigt fina, du är verkligen duktig

Ida

Coola naglar :)

Johanna

Åh vilka fina naglar!!Va duktig du är! :D kika gärna in på min blogg ;)

Froken vill

Så coolt! :-)

Linda Lövberg Hjären

Så duktig du är!
Så fina!

Ellen

Åh så fint!

rememberthiis.blogg.se

häftiigaa

Cajsa Thorsson

Men Wow!

Johanna

Wow vad häftiga!

Svar: tack :)!
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: