slide show

Call me boss lady

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Fick hem dom här superfina lacken från serendipitypolish för nån dag sen, det är från deras höstkollektion 'call me boss lady'. Har velat testa det här märket ett tag nu men har faktiskt inte köpt så mycket nagellack i år (believe it or not haha) så det har liksom inte blivit av men blev jätteglad när dom hörde av sig till mig och ville skicka dom här! Alla lacken är superbra och är en dröm att måla med haha, men om ni vill veta mer om dom så kommer jag lägga upp lite bilder på min instagram sen.
Corina

Gillar

MALIN

Jättefina färger! Älskar det vinröda! Kram

♫♪ sandra

härliga färger!

Netti Starby

Åh vad fina alla är och så härliga färger :-D Kramis

Julia Svensson

Åh så fina naglar!!

Anita

Så fina färger :D

Daniella

Vilka härliga färger :D

Flisan

sv: ja hehe :D

snygga färger :D

SOFIA

Den röda färgen ser riktigt höstig och fin ut! :)

Julia Johansson

Älskar den gröna, sååå fin! :D

NICOLE

Fina färger! :)

Frida

Vilka underbara färger :)

Jessica Högberg

Kul att få så många att testa!

beccalundin.blogg.se

Fina färger🌸

ajlimullersandvik.blogg.se

Inga nagellack på ett helt år!? OMG! Till och med jag som är sämst på nagellack har hunnit köpa ett par ^^

Svar: Haha jag har köpt några men inte så många som förut ;)
Julia

annelie

va kul :D

Julia Persson

Så fina färger!

Amanda

Galet fina färger!

Isabella

fina färger!

Celine

Såååå fina!

linah

såå fint!! <3

Linnéa

Härliga lack...gillar verkligen flaskorna med :)

Jessica

Åh så snygga lack!

Sofija

Snygga färger!

N a t h a l i e

Såå fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: