slide show

My weekend through snapchat

 
Jag tar alltid fram snapchat när jag ska ta en bild haha så här är lite blandade snap bilder från i fredags-igår, haft en sån mysig helg. Shopping i västerås, filmmys med beck filmerna (inte samma sak utan gunvald!!) tillsammans med en kompis och hennes supergosiga nakenkatt, nagelmålningar osv! Glöm inte att följa min story på snap: juliailgren.
N A T H A L I E

Älskar snapchat, riktigt fina bilder! :) kram

Linnéa

Åh, härliga bilder :)

Netti Starby

Vilka fina bilder! Kram

sandra.

så mysigt du verkar haft det :)
håller med dig, dem nya beckfilmerna är inte alls lika bra utan persbrandt :(

Isabella Huynh

härliga bilder!

CAMILLAESI

Fin du är :)
La till dig nu. Africanlady45 är jag :-)) så att du inte tror att det är någon mysko haha.

Kram <3

Frida

Fina bilder :)

Katten är ju bara föööör söt :)

Lis Mari

Gud så gosig misse, jag är tyvärr jätteallergisk! :-(

VERONICA - fashionblog

Fantastiska bilder, gillar att se mer "everyday-bilder" :) Kramar tjejen!

Pernilla Johansson

Visst saknar man Gunvald, men jag tycker de är bra utan honom också.

MALIN

Vilka härliga bilder! Kram

C A R O L I N E

Låter som en mysig helg - härliga bilder också! :)

NICOLE

Snapkameran är ju hur bra som helst :) har använt mig av det i mitt senaste inlägg också ;D

Haha åh älskar din pack-lista och katten, så himla fin. Skulle så gärna vilja ha en Sphynx, ser så gosiga ut.

Svar: jaa dom är så gosiga och sociala :)
Julia

Terese

Så härligt inlägg fina du!

sv: Tack snälla! :)
Kram

Amanda Engberg

Så skönt att du har haft en bra helg! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Såg ut som en härlig helg :)

linah

fina bilder!

Caroline

Härliga bilder! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Tyckte filmen där Gunvald försvinner var dålig och vågar inte se de andra filmerna... Gunvald är ju filmerna!

Henrietta Nylund

Fina bilder!

Ser härligt ut :D.

Linnéa

Hihi, ja men eller hur, man kan ju bara älska rosa :p

Malin Thorell ♔

Åh, nakenkatter är så himla fina och supermysiga och varma :D

Marlene S.R

fina snapshots:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: