slide show

Månadens design - mars

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Här är några av mina designer från mars, vilken är eran favvis?
 
------------
idag är det bara 1 vecka kvar tills jag drar, so exciteeed! Har inte bloggat på typ 3 veckor haha, har tänkt göra det flera ggr men det har inte blivit av men nu är jag hemma och är sjuk så kan lika gärna passa på.
Linnéa

Såååå fina färger, älskar pasteller :p

Netti Starby

Så galet snygga och mina favoriter är nr 1 och 3! Kram

Linn Strömberg

Helt klart nummer två!

NICOLE

Fina de var! Ettan är min favvo :)

MALIN

Wow, vilka naglar! Du är såååå duktig! Kram

Clara

Så duktig du är!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fina! Mina favoriter är nog 1 och 7 :)

Frida

Somvanligt har jag svårt att välja för alla är supersnygga men om jag måste så blir det nr 1 och 3 :)

Terese

Men sååå fiiint!!

sv: Men tack så mycket fina! :)
Kramis

CAMILLAESI

snygga! :-D

sandra.

Alla är ju sjukt fina, men nr 5 var min favorit!:)

Henrietta Nylund

Den första var såå fin!

Sanna

WOW va duktig du är, riktigt fint !! :D

Turkost :D.

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

1 och 5 är mina favoriter :)

Caroline

Älskar fyran och sjuan, tokfina! :)

Hedda Rönnlund

Älskar nr. 3, såå söta!

Pernilla Johansson

Nr 5 gillade jag :) Du är så bra på detta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: