slide show

OPI Retro summer

 
Förra veckan (eller om det var 2 veckor sen? ingen koll på dagar och veckor alltså) fick jag ett spännande paket från OPI sverige med OPI sommarkollektion som heter retro summer. 6 st härliga färger och jag gillar alla så mycket, dom är superenkla att måla med och perfekta till sommaren. Min favvis är den blåa för som ni kanske vet är jag en sucker för såna nyanser, har hur många som helst men får aldrig nog haha!
 
Tack OPI Sverige för dom fina lacken! ♥
Caroline

Åh älskar den koralliga längst upp till höger :D

Flisan

Super snygga färger :D

Annelie

vilka härliga färger! gillar de två första:)

MALIN

Vilka fina lack! Sååå härliga färger! Kram

Zaisha <3

vilka härliga färger :)

Netti Starby

Åh vilka underbara färger! Kram

Åh så fina färger :D.

Mallan

Gud vilka fina färger till sommaren:)

NICOLE

Såå fina, speciellt det blåa såklart :D

Linnéa

Åh sååå härliga färger, helt i min smak allihop <3

Henrietta Nylund

Vilka härliga och pigga färger!

Frida

Men guuud så fina allihopa :)

VERONICA - fashionblog

Guuuud så fina färger!! :) Kramar!

Hillevi

Fina färger!

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Men åh vad fina färger!!

T e r e s e F l i n t h

Jisseeeeess vilka snygga färger!!

sv: Hihi ellerhur!
Kram

Tove Håkansson

Så fina färger!!

Pernilla Johansson

Härliga sommar färger på de nagellacken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: