slide show

Månadens design - juni

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Längesen jag la upp ett sånt här inlägg haha. Här är iallafall mina naglar från juni, vilken är eran favvis?
Linnéa

Såååå fina naglar - alla pasteller går hem hos mig :P

Netti Starby

Åh jag älskar din nagel inspiration och snart ska jag också fixa mina naglar på egen hand :-D Kram

NICOLE

Så många söta designs :)

MALIN

Du är såååå duktig! Dom första naglarna är mina favoriter :) Kram

Tove Håkansson

Gud så fina! Min favorit är nog 3an :)

Julia

Åh vad fina naglar!!

Frida

Jag blir verkligen sjukt avis på alla fina naglar du lägger upp :)

T e r e s e F l i n t h

Älskar verkligen 2an och 5an!!

sv: Ja verkligen jättegott!
Kramis

Caroline

Ettan, tvåan och femman. Du är så duktig!

Pernilla Johansson

2 för jag gillar Galaxy och 6 för NY


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: