slide show

Wanties for my room

 
 
Börjar tröttna lite smått på juldekorationerna i mitt rum, det är supermysigt och så men känner att jag vill ha tillbaks mitt rum som det var innan + att jag vill göra om det lite. Jag älskar ju inredning och att köpa nya saker till mitt rum och tar oftast en grej i taget och näst på tur är min parfym/hårprodukter/allt sånt hylla som jag vill fixa till så ska kika lite på ikea nästa gång vi åker dit.
 
Sen så kanske ni vet att jag gillar silver mer än guld och jag har en del silverdetaljer i mitt rum men börjar gilla guld lite mer så skulle vilja ha någon ny tavla, det där ljuset med NYC kartan och ljuslyktan för dom matchar så fint tillsammans.
N A T H A L I E

Gud så snygga saker, vill ha ALLT!! :) kram

Linn Strömberg

Verkligen otroligt snyggt alltihop! vill också fixa o mitt rum llite.

Frida

Fina saker :)
Jag gillar också silverdetaljer, så snyggt

Http://nouw.com/carroat

Underbara wanties! :)

Daniella

Har också tröttnat på juldekorationer! Så många fina prylar du har lagt upp :)

Terese

Åh så snygga grejer, älskar sådant!

sv: Tack så mycket vad glad jag blir!!
Kram

NICOLE

Finns ju så mycket fint :)

Jeanette

Så fina saker :)

Netti Starby

Åh jag älskar tavlorna! Kram

Eleonora Adriana ♥

In och önskar en fin dag :) Kram

yohanna

vill ha den kalender grejen, vart är den ifrån vet du det? :D

Svar: countryhouse.nu :)
Julia

Åh så mycket fint, gillar pläden jättefin :).

Henrietta Nylund

Åh vad fina saker! Skulle inte tacka nej till det där!

Pernilla Johansson

Fina saker du valt ut... funderar på om jag inte ha en sådan med datum och månad med klossar som man ändrar... formad som en groda men vet inte vad den ligger... är bra på att byta ut saker hemma och sedan lägger jag undan det och glömmer vart hehe...

Svar: haha ja så gör jag med :p
Julia

Helen

Jag vill också rensa ur och göra om gäller inte bara hemmet utan också garderoben :P
Vill börja det nya året på nytt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: