slide show

Månadens design - december

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Såå äntligen nytt år, så redo för 2016! Tog med systemkameran för tänkte ta lite bilder under nyårsfirandet men tog typ inga bilder alls, bara några med kass kvalité med iphonen. Det blev iallafall en väldigt rolig kväll!
 
Här är iallafall några av mina designer från december, vilken är eran favvis? jag blev inte så nöjd med någon av dom för december var en sån stressig månad men ni kanske gillar dom mer!
Linn Strömberg

Hur kan du inte vara nöjd?! Alla är ju helt otroliga! Älskar nr. 6 extra mycket :D

Daniella

Tycker de alla blev fina, mina favoriter är 2 och 7 :)

Terese

Men ååååh så snygga!!

sv: Men ja visst är det!
Kram

Frida

Svårt att välja men om jag måste blir det nog nr 7 :)

Lis Mari

finast var sexan. Att du inte är nöjd med någon av dem är ett tecken på hur duktig du är, för de ä alla jättefina!

har du några nyårslöften?

Svar: nja jag har mer mål, inga riktiga löften :)
Julia

Ida | the sky under the sea

Älskar de första! Även nr 7 :)

Henrietta Nylund

Riktigt fina!

Erica Andersson

så fina allihopa, gillar nummer 4 och 7 mest:)

Heléna

Alla var fina men nr 3 och 6 var jättefina!

Sandra

Wow, så grymma naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: