slide show

Favoriter just nu

 
 
 
 
 
Några av mina favoritlåtar just nu! Vilka är era?
MALIN

Kul med lite låttips :) Jättebra låtar! Kram

Netti Starby

Jag gillar väldigt mycket Sia! Kram

sandra.

Sia är så grym :)
några av mina favorit låtar just nu är Darin-Lagom, Purpose-Justin bieber Zayn-Pillowtalk.
finns så sjukt bra låtar haha ska lyssna på dem du la ut :)


NICOLE

Har faktiskt fastnat för Pillowtalk :) Annars har jag ännu inte tröttnat på Faded :D

Linnéa

Gryyyyym musik där, min absoluta favvis är "Dying for you" med Otto Knows <3

N A T H A L I E

Såå bra låtar! Pillowtalk är en favorit jag har just nu :) kram

Mycket bra låtar, funderade en stund men vet inte om jag just nu har någon favorit :). Brukar lyssna på blandat på spotify :).

N

Bra låtar :D

Frida

Sååå bra allihopa :)

Lis Mari

Jag lyssnar inte på musik, i princip ALLS!! :-O

N

Bra låtar!

Flisan

sv: ja eller hur :D

Henrietta Nylund

Många bra låtar!

Hedda Rönnlund

Mina favoritlåtar just nu är pillowtalk, roses och work!:)

Terese

Åh detta är ju bra tips!

sv: Åh jag också, så bra!
Kram

Jeanette

Så mycket bra musik :)

Caroline

Min favorit Faded med Alan Walker :)

Pernilla Johansson

Inser att jag endast känner igen David Guetta, resten är nya artister för mig hehe...

linah

bra tips! <3

Anna

Superbra tips på låtar :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Tack för musiktipsen! :)

Emma Engström - Skönhetsbloggare

Jättebra låtar! En favorit hos mig är Hide Away med Data :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Grymma låtar! Jag har ingen favorit just nu. Lyssnar på lite olika. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: