slide show

160210

 
Alltså stelaste bilderna ever men tog dom lite snabbt imorse innan jag var tvungen att dra. Jag har på mig en tröja från vero moda, linne+jeans från bikbok, skor+väska scorett, halsband forever 21 (eiffeltornet satte jag dit själv) och klocka från daniel wellington.
MALIN

Jättefin outfit! Ääääälskar kavajen :) Kram

Linnéa

Ja, det är faktiskt min absoluta favvislåt just nu <3

Netti Starby

Riktigt snyggt tjejen! Kram

sandra.

fin outfit :)

Frida

Superfint :)

Terese

Supersnyggt! Åh älskar dem quiltade stövlarna, har velat ha ett par sådana länge nu!

sv: Tack fina!! :)
Kram

Svar: tack, jaa älskar dom :)
Julia

linah

snyggt!! <3

Pernilla Johansson

En sådan väska kollade jag på i Amsterdam... men blev inget köp, men snygg är den... tyckte det räckte med att komma hem med en Michael Kors och Guess väska. Jag försöker hålla nere med väskköpen men inte lätt alltid. :)

Svar: nej inte lätt hehe :)
Julia

N A T H A L I E

Jättesnyggt tjejen!:) kram

Amanda Jönsson

Så snyggt!

Henrietta Nylund

Fin outfit!

NICOLE

Har den koftan i längre modell och den är sååå snygg :D Funkar att båda klä ner och klä upp :)

Hedda Rönnlund

Jättefin outfit! Älskar väskan!:)

ISABELLA

snyggt!!

Lis Mari

det var jättefint :)

Eleonora Adriana ♥

Snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: