slide show

Stockholm dayzzz

 
Tidigare i veckan var jag i sthlm med en vän, vi shoppade lite, gick runt, åt massa mat haha och var ut på ett ställe som heter solidaritet för lite fest men det var ganska lame men det var typ det enda stället vi hittade som hade låg åldersgräns haha. Kul hade vi iallafall och när vi kom hem grillade vi. ♥
NICOLE

Låter som ni hade det riktigt bra! Vad härligt :)

Anonym

Sv: ja verkligen :)

Härliga bilder :)

Julia

Åh vad gott!!

MALIN

Vilka härliga bilder :) Stockholm är så mysigt! Kram

Linnéa

Sååå härliga bilder <3

Frida

Låter mysigt :)
Jag gillar inte heller Solidaritet så mycket.
Nästa gång testa Marquise eller Pure. :)

Netti Starby

Vad härligt att avsluta kvällen med grillat :-D Kram

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Härliga bilder :)

N A T H A L I E

Underbara Stockholm! Såå fina bilder :)

Terese

Åh härliiigt!

sv: Ellerhur är dem!!
Kram

Anita

Mysiga bilder :D

N

Vilka fina bilder!

Celine

Så mysigt det ser ut!

Pernilla Johansson

Härligt med en Stockholm resa, det var längesedan jag var där nu, borde ta en tripp dit någongång.

Henrietta Nylund

Åh vad härligt! Vill också till stockholm, det är så länge sedan jag var där sist!

bedrift.blogg.se

Åh, vad mysigt det låter! Fina bilder :)

Isabella

vilka härliga bilder!

Jos

Ser härligt ut!

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Kul! :) Fina bilder också!

Caroline

Låter mysigt! Jag och en vän var där i juli och vi åt mestadels också, och så blev det lite shopping ;D

Josefin

Ser härligt ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: