slide show

Watermarble

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Har övat så länge på den här vattenmarmoreringstekniken som jag hatar så mycket och nu så blev det en design som blev helt okej iallafall, äntligen haha! Sök på youtube om ni vill veta hur man gör. Jag använde några lack från OPIs color paints kollektionen, dom funkade superbra till det här.
Zaisha <3

Det blev riktigt snyggt!!

Pernilla Johansson

hade tänkt att testa det med, men har inte tagit tag i det ännu :) Jag tycker det blev snyggt.

Netti Starby

Jisses vad läckert! Kram

Anonym

så coolt ju!
svar: tack så mycket :) kram

MALIN

Wow, så himla snyggt! Du är så duktig!

A M

Snyggt!!

Nora Bååth

Sjukt snyggt!

Emma Engström

Så häftigt! :)

HTTP://heleeen.bubbleroom.se

Jag lyckades första gången jag testade sedan dess har de inte gått lika bra :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: