slide show

Red & gold

OPI - just beclaus / essie - rock at the top.
 
naailsbyjulia @ instagram
 
Känner att jag mest recreatar gamla designers just nu men jag har verkligen inte inspiration eller motivation till att måla nåt roligt just nu, så blir det alltid för mig på hösten för jag hatar ju hösten och blir alltid sjukt opepp till allt då och det är så himla tråkigt för vill måla massa roliga mönster men kommer ju inte på nåt att måla och sen när jag kommit på nåt sitter jag övertänker allt. nån som känner igen sig? på våren/sommaren är det mycket lättare för mig att bara komma på något. så ja om det kommer upp massor med tråkiga naglar så vet ni varför.
Zaisha <3

Tycker att det blev jättefint :)

linah

sååå snyggt!!

Jessy

Snyggt,snyggt,snyggt!

Cassandra

Superfina naglar! :)

Netti Starby

Jag älskar verkligen dessa färger ihop!Så snyggt! Kram

anna

Heeej bruden, vilken snygg blogg och vilka fina naglar :D Jag har en tävling i bloggen, där du kan vinna ett par örhängen :)

http://nouw.com/blondina/tavling---2-lyckliga-vinnare-kan-vinna-v-20596699

Jeanette

Men åhh så fint! Älskar färgerna! :)

N

Supersnyggt!

NICOLE

Hösten är ju det bästa!! ;) Men denna kändes lite jul-ig:D

Maja H

men wow vad snygga och färgerna gör det bara så snyggare!

Amanda Engberg

Åh så snyggt! Det passar bra att ha på julafton :)

Skogsraah ☾

Åh vad snyggt!

Isabella Huynh

gud vad snygga!

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

Daniella

Tråkigt att höra med inspirationen... Men jag tycker är sjukt fina, vill så ha det där mönstret på naglarna :)

Henrietta Nylund

Wow, verkligen supersnygga!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så himla fina! Passar perfekt till jul och nyår! :D

Emma & Julia

Gud vilken fin nageldesign, vad duktig du är!

Fridas Skönhetsblogg

Sjukt snyggt! :) Perfekt till julen.

Sanna | Beauty & Bride

Guud vad fint :) Skulle nog säga att dessa är mina favoriter av de du har gjort som jag har sett hittills :)

Emma-Tvilling mamma

Riktigt snyggt! passar bra till hösten nu :)

VERONICA - fashion blog

Men woow vad snyggt, ääälskar den röda färgen. Så snyggt i höst!

Pernilla Johansson

Snyggt :)

sara

Så snyggt!

Helen

Super snyggt och passar perfekt till hösten :D

Madelene

Jätte snygga !! :D
Synd att du inte har någon inspiration under hösten :/

Marlene S.R

så snyggt med guld!

Boel

Åh vad snyggt!

Emma Engström

Hoppas du hittar motivationen och blir peppad! :)

jonna

snyggt med guld till rött :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

GAAAAH, vad snyggt! :D

gström

Åh så snyggt, så skulle jag gärna vilja ha det! :)

N

Supersnyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: