slide show

Pastel abstract

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Sorry för alla nagelinlägg nu, inge ovanligt dock hehe. Dom här naglarna gjorde jag tidigare i veckan, visst är färgerna härliga? Dom luktar ju också som dom heter, den blåa luktar dock inte så mycket men den gröna och den rosa gör det, mest när dom torkat.
Daniella

De är otroligt fina, gillar de verkligen ^^

Elin

Härliga färger!

Linnéa

Åh, mina favvisfärger o allt <3

Pernilla Johansson

De har jag inte vågat mig på eftersom jag är doft känslig om de luktar för mycket, fina är de. Snyggt det abstrakta.

Svar: alltså dom luktar ju inte såå mycket, om man ska känna lukten när det torkat måste man verkligen lukta på naglarna, inte så att det luktar starkt varken när man lackar eller när det är torkat men man känner ju liksom doften :)
Julia

NICOLE

Vilka fina färger :)

linah

åh va fint:D!

Jessy

Åh, vilka söta :D

Amanda Engberg

Snyggt! :)

Anonym

Så fint!!

MATILDA ROSQVIST

åh så fina färger!

Netti Starby

Herregud vad fint och jag älskar färgerna! Kram

sara

Såå SNyggt! :)

MALIN

Du är så himla duktig! Jättefina naglar :) Kram

milina.blogg.se

Älskar pastellfärger! Så fint :)

VERONICA - fashion blog

Åh vad fina naglar, extremt fina. Kul att få in färg i höstmörkret! :) Superfina!!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Väldigt fina färger!

Henrietta Nylund

Riktigt snygga! Har aldrig testat det där märket på nagellack förr :D

Marlene S.R

så fint!

Emma Engström

Åh så snygga! :)

Sanna | Beauty & Design

Jättegulligt :)

Ida ☯ the sky under the sea

Coolt med doftande lack, och söta färger med!
Nominerade dig precis i en beautytag om du vill kolla :)

Linda

Jätte fint!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: