slide show

Paris, I miss you

 
Gick igenom lite bilder på datorn och hittade min mapp med bilder från paris när jag var där med mamma sommaren 2013, åh vad jag saknar den staden! Så himla mysigt där men jag tyckte dock om london mer.
NICOLE

Kan tänka mig att det är hur fint som helst där!

Karin

Jag var i Paris två gånger i fjor. Av alla de städer jag besökt i mitt liv är Paris min favorit <3

Linnea

Härliga bilder :-)

Nä begravningar är hemska o att jag dessutom har förlorat mina 2 närmsta - farmor och bästa kollegan 💕

Daniella

Så otroligt vackert, vill åka dit :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sååååå härliga bilder! :)

Amanda Engberg

Så fina bilder! :)

L

Gud vilka fina bilder, duktig du är på att fota!

Svar: Tack :)
Julia

Pernilla Johansson

Det är inte någon stad jag har varit i, men skulle gärna besöka den :)

Sofia

Mn alltså åh vilka härliga bilder!

MADDISENJ.SE

Tack fina du!!

sara

Måste till Paris någongång :)

Sara Ekman

Paris är så vackert! :) Vill åka dit igen!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Såna härliga bilder! Paris är verkligen en stad jag vill besöka!

Henrietta Nylund

Sjukt fina bilder!

jonna

åh, jag har alltid velat åka till Paris. Hoppas jag kan göra det snart :)

HTTP://heleeens.bubbleroom.se

Jag har faktiskt aldrig varit i Paris men det är verkligen en ställe jag vill åka till :)

Linnea

Måste åka dit nån gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: